Wednesday, January 12, 2011

sUsUn SiLaNg KaTa...


Aku ingin bermimpi denganmu
Ke awana untuk teman bintang bulan
Kerananya lebih terang sinarnya
Dengan kehadiran kau dan aku

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada

Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

Kau umpama susun silang kata
Yang terakhir untukku
Sekian lama ku mencari
Rupa-rupanya di depanku
Hidup ini tak bererti
Jika tiada cinta di hati
Untuk terus ku teguh berdiri

Dan tak kira apapun
Yang terjadi dalam mimpiku
Usahlah ia berakhir
Tanpaku memilikmu


hmm.. msti korg nk tw kn np aku ltak lrik lgu ni... nth la... sbgai kngn... lgu ni cik batman suh aku dgr tol2... mybe die ske... die tju kn utk aku kot... hehehehehehe..


cik batman saye leader utk band ni (b'gmbr gaye nk wt cover album..xleh blah lgsg) =p


sbnrnye, mle2 aku dgr lgu2 ST12.. aku donlod lgu die sume kt 4shared... then, smbil2 msj cik batman... cik batman tnye r aku tgh wt pe... aku ckp la aku tgh dgr lgu2 ST12... lgu nye wt aku t'ingat2 die...

dgn tidak semene, die suh aku dgr lgu "ssun silang kata" ni... ble aku tnye knp, die suh dgr je... means, ade mkne la kn?? b4 ni die ade tju kn lgu bgaikan puteri by breakfast band...



Jika aku jadi bintang
Kan ku berikan mu
Cahaya sinar cinta
Yang terang oh
Kau bagai puteri cantik sekali
Indah senyum mu penawar hati

Kau gadis ku mimpi
Dalam tidur ku
Tak puas malam ku bersama mu
Ku berlari jauh mengejar cinta mu
Agar kau kan menjadi milik ku


Hati, hatiku runsing
Bila kau tiada takkan sempurna rasa
Jiwaku oh
Aku perlu kamu
Aku cinta kamu
Aku sayang kamu



Kau gadisku mimpi
Dalam tidur ku
Tak puas malamku bersama mu
Ku berlari jauh mengejar cinta mu

Agar kau kan menjadi
Agar kau kan menjadi
Agar kau kan menjadi milik ku


how sweet... sweet jgk cik batman ni ek... heheheehe.... dllm ego2 die 2... wt aku alwways geram je ngn die ni...

mse die suh aku dgr lgu aizat 2, aku ade r ckp yg lgu breakfast band ni pon da wt aku terharu... dan2 plak die bls yg die lg t'haru dgn cinte yg aku tunjuk kn.....!!!!!!!!! huh!!!!! dupdap2...

mau pengsan deh.... lomah jantong den ni ha... mkin wt aku lg t'haru la... die da pndai manes2 skg.... dlu kelat je.... oo... nk lwn tokeyh die ni... xpe2... i like!!!

aku ade gk lgu latest utk tju kt die... lgu ni....

mata ini indah melihatmu
rasa ini rasakan cintamu
jiwa ini getarkan jiwamu
jantung ini detakan jantungmu

dan biarkan aku padamu
takkan menyesal hidup di dalam hidupku
rasa ini tulus padamu
dan kan ku biarkan sampai aku mati

biarkan aku jatuh
cinta
pesona pada pandangan saat kita jumpa
biarkan aku kan mencoba
tak peduli kau berkata tuk mau atau tidak


haaaa..... spe tw lgu ni??? lagu ni la aku nk tju kt cik batman.. lgu ni OST bg 1 crite kt tb... drama bersiri indon kot...(klu xsilap r).. tjuk die "BIARKAN JATUH CINTA" by ST12...



wow!! aku bru je msj cik batman n suh die dgr lgu ni... dan2 die suh aku nyanyi... WHAT?????!!!!! oh no!!! klu sore cm serak2 ala2 ella, blh gk.. ni sore serak2 ala2 sore owg xckup strepsils kt tkak ade r... hohoho...

kerek je cik batman ni... aku ajk karok xnk... sgan knon... sgan nk nyanyi ke sgan nk dgr sore aku ni sbnrnye??? hahahahaha... wa x ksah... xde hal pnye nk g karok.. wa lyn je beb... huhu...

daaaa.... nk mlaksanekn tugas pd bngse dan ngare.. tata... bubye...

2 comments:

  1. @ Kau umpama susun silang kata Kelopak!
    -
    http://www.typophile.com/node/51401
    http://powerwordpuzzles.com/sunbursts/
    http://typophile.com/files/Krosslang.pdf
    http://typophile.com/files/Key-Whls.pdf
    http://typophile.com/files/16-petals.pdf
    http://typophile.com/files/K-flower.pdf
    -
    Melompat Lebih Tinggi + Semoga Berjaya
    http://typophile.com/node/74436

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...