Monday, May 7, 2012

CiNtA iTu keTawA DaN AiRmaTa

assalamualaikum kawan-kawan..

hati aku malam ni sangat bahagia, berbunga-bunga, happy... aaahh!! tak tau nak cakap macam mane.. macam ade taman gitu.. hehe..

2 3 hari ni aku ngan cik batman ada la selisih faham sikit.. kiteorang x bercontact.. masing-masing senyap.. aku dah bajet cik batman aku memang tak kan pujuk aku coz die memang tak reti pujuk aku pon.. selalu kalau gaduh pon, aku jugak yang mengalah.. biase lah.. anak sulong memang macam ni..



then, hari ni, hari ketiga kami masih 'dingin'.. aku da tak ade mood nak online ke bagai.. semangat aku makin kurang.. macam phone low battery gitu..

aku asik teringat kat die.. aku contact adik die and kawan-kawan die.. nak tau die ok tak kat sane.. dari ape yang aku dengar, die macam happy je hidup tak contact aku.. macam tak fikirkan aku pon.. macam tak rindukan aku pon.. macam......macam.....macam... macam-macam r..


but, suddenly kawan aku si zura, nak borak aku.. die ajak aku chat kat facebook.. tak pe lah.. aku online sekejap lah..

aku pon bukak notification sambil-sambil chat dengan cik zura ni.. tibe-tibe aku ternampak cik batman tag aku kat post die..

OMG!!!!! teruja yang amat lah aku kan??? apekah yang dia postkan tu ek?? aku pon klik..

OMG!!!!! (lagi sekali) die post kat aku satu video lagu..

Ketawa dan airmata
Itu sebenarnya cinta
Kalau kau sedih pasti ku rasa
Begitu sebaliknya


Ku senang engkau cemburu
Itu tanda kau sayangiku
Baru kau takut kehilanganku
Begitu juga aku


Ku juga suka bila kau curiga
Itu mengajarku erti setia
Apa pun sikapmu aku terima
Asalkan ada kebaikan
Walaupun sering kau ku tinggalkan
Itu tiada bermakna
Kau ku abaikan



Memang sesekali sikapmu
Membuat aku jemu
Hingga kau takku pedulikan
Untuk menyedarkan


Belum pernah ada cinta
Di dalam kehidupan manusia
Sepanjang masa bahagia
Tanpa air mata...




lagu ni la.. tajuk nya CINTA ITU KETAWA DAN AIRMATA by Lestari.. soooooooooo sweeeeeeettttt... aku tersenyum sampai telinga.. kejang jap pipi aku.. hohohoho..

die pujuk aku dengan care ni.. seriusly memang berkesan.. aku memang terpujuk lah.. aku lagi tambah-tambah jatuh cinta kat dia.. boleh??? hehehe.. (malu-malu kambing)

sebenarnye cik batman ni dalam diam dia romantik jugak.. pandai gak dia pujuk.. takpelah.. ape pon, aku memang sayang cik batman aku ni..

SEMOGA JODOH NORSOLEHA SAMAT DAN MUHAMAD NAZMI ABDUL RAHIM BERKEKALAN KE AKHIRAT.. AMIIN...




2 comments:

  1. untungla orang ade boyfriend :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. saham tinggi, untung la.. eehehe.. mcm ko x untung plak.. cik adah kite ni saham tinggi tp memilih sgt.. hihihihi..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...