Friday, October 5, 2012

KaLsiUm dan UrAt sArAf

assalamualaikum kawan-kawan!!! ^_^

aku nak ngadu ni.. :( kebelakangan ni aku ade masalah urat badan.. selalu je rase kejang/krem kat leher.. kebiasaannya belah kiri la..


aku da jumpe doctor.. tapi doc cakap, ni cume masalah urat je.. die tambah lagi, aku ni kurang kalsium...

????????? kalsium ade kaitan dengan urat ke? sape-sape boleh tolong jawab soalan aku ni? setahu aku, kalsium cume berkaitan tulang je.. sape-sape boleh tolong terangkan pasal bende ni secare terperinci kat aku tak? aku kompius ni...


lagi 1, korang rase, aku patot x pergi berurut kampung? aku risau sangat-sangat tentang masalah kesihatan aku ni.. takut-takut aku kne STROK!!! (nauzubillahminzalik)

 rakan-rakan, kite same-same doakan kesihatan masing-masing k.. ^_^ senyum..

p/s: mohon komen dari korang yang taw pasal ni..

2 comments:

  1. Aku doakan kau cepat sembuh k. sometimes kita kena jumpa dua tiga jenis doctor, nak tgk apa information diorang boleh bagi. sini ada info sket utk ko bc
    : http://www.sinarharian.com.my/tanya-dr-nizar/sakit-sendi-faset-boleh-melarat-ke-bahu-1.34076
    Dan setahu aku, kalsium tu mmg ada kaitan dgn tulang,otot dan urat sendi sbb tiga benda ni ada kaitan utk tampung organ organ dalam badan kita utk terus bekerja. huhu :D
    semoga cepat sembuh tau!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...