Tuesday, January 24, 2012

Merindui dirinya..

"bangun pagi.. ingat die.. pergi kerje mesej die.. tengah kerje tunggu mesej die.. lepak dengan kawan ingat die lagi.. balik dari lepak mesej die.. bile tidur mimpi die.. hari-hari ku di ajar untuk ingat die.. oh die.. tak lengkap hari-hari ku tanpa calling-calling dari die.."

hello readers.. (lambat sangat aku ni hello2 orang) korang bace ape tadi?? haha.. nak tahu?? tak nak? tak nak tak pe la.. merajuk la (boleh ey macam ni??) ok2.. i don't care kalau korang tak nak taw sekali pon.. jari jemari aku yang tak berape nak runcing ni yang duk sedap menari-nari di atas keyboard ni.. kaw nak kerat jari aku ke?? ade yang kene kerat 14 kang.. hohohoho..

sebenarnye (padahal selalu gune pekataan 'actually') ayat di atas 2, ade lah mesej dari cik batman mase aku merajuk dengan die sampai tak mesej die 1 hari.. xoxoxo... agak kerinduan die agaknye.. tu yang jadi macam tu... hehehe..

actually sengih je bace mesej die mase tu.. nak balas da.. tapi saje je tahan diri.. nak tengok cam ne die nak pujuk tuan puteri die ni.. hehehe.. (sangat ngade la ko ni soleh!!)

tak taw la kenape aku nak cerite pasal ni.. maybe sebab teringat kat die kot tibe-tibe.. hehe.. rindu la kat die.. nak balik kampung cepat-cepat.. even baru tadi tengah hari jumpe die, tapi cepat je rindu balik kat die.. adekah ini namanya cinta?? jeng.. jeng..jeng... hehehehe...

termenung die.. u ingat kat i ke??

really2 miss him so much!! i just want him to be my partner and my life.. love u soo much dear.. hugs......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...