Thursday, November 12, 2009

i..me..my..mine

aku..lahir di jhor..pd tanggal 10 dec 1990..tadika di tadika kemas..sekolah di sekolah rendah assunta convent, kuantan..seterusnya di sekolah menengah kebgsaan sultan abu bakar, kuantan sehingga form 3..bersambung di sek. teknik kuantan sehingga from5..dan sekarang menuntut di UiTM pahang kampus jengka..sebagai student diploma sains komputer, part 3(da nk abis da pon)..aku owg berdarah jawa..tp xbpe pndai sgt ckp jawe nye..he8..menetap di daerah ledang, jhor yg mne sblom ini di knli sbgai daerah muar..i love my parents, my sister n my brother..aku ank slung dari 3 adik bradik..aku ske wt owg ktawe..i'm good listener..epi go lucky..cheerful and vibrant..honest and trusrtworthy..setia...huhu..itulah aku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...