Tuesday, October 26, 2010

CiK BAtMaN

3 post in one night???!!! OMG!! huhu..but, so, sweet la fren.. yup! 2 yg aku ske.. tiap2 mlm, 1 post pon da wt aku epi.. ni apth lg klu da smpai 3 post.. huhu..
cume yg x best nye, men copy paste aku pnye idea plak.. rotan kang.. hehehe... but, x ksah.. he still my love and in my heart.. huhu..

ari ni die wt 3 post kt wall aku.. sgt sgt sgt sgt sgt sweet.... tersenyum sndri r aku.. hehehe... kngn ni tw.. xsgke.. die bce gk blog aku ni.. hehehe.. thanks honey... i love u..



ni post pertame die td (even copypaste aku pnye pon, aku ttap ske..^_^ )



ni post kedue dr cik batman...(sy pon syg awk jgk la!)



ni post die yg ketige.. (lagu yg aku ske)


hmm.. die ni klaka la jgk kdg2.. kjp pgai cm dak kcik.. kjp cm dak matang gler (da lyak jd bpak owg)... tp..kdg2 die ni cm xde prasaan.. kdg2 romantik, sweet... haih.. xleh bce gk die ni...


baru td aku chat ngn die.. die kate die rndu kt JAM die... ahahahaha....




haa.. ni jam yg die rndu sgt 2..


sweet... cm knak2.........rebina... huahuahuahua.... pnye la cite die blapar smate2 nk bli jam 2.. limited editon la bgai... ok.. lelaki.. mmg cm ni... aku phm.. laki mmg obses ckt bnde2 jname cm ni... jam G-SHOCK... cm jam pwr rgrs je aku tgok.. hahahaha... xpe2.. ape die minat, aku minat jgk..


np die rndu kt jam die? mne g jam die? np smpai nk rndu2 jam die nih?? musykil...

abg die.. kje kt JB.. pjm jam die 2.. so, da lme abg die xblk.. die duk rndu r 2... alahai.. da mcm rndu kt bni.. aku rse, rndu kt bni pon xcm 2 kot... smpai tgok2 gmbr bgai.. hahahaha...

nvrmind.. sometimes, mmg akn kuar pgai budak2 kite ni kn.. yela.. xkn nk mtang sntiase.. nnt cpt tue.. tol x? kite msti nk mude.. hehehe...

pe2 pon, die cm budak2 ke, aku ttap syg die sgt2.. sbb aku lg truk kot kebudak-budakannye.. hehehehe... yes..aku sgt2 mnje, gedik, budak2, xmtang...tp ngn cik batman je r.. ngn owg len x..


ofkos la x.. mne blh. kang cik batman mrh.. spe yg kne mrh? aku jgk kn? haaa.... ngis lg aku nnt... hihihi... ciwek la kte kn.. hehehe... huhu.. die bru ckp kt aku ni:



'abg rindu kt ayg'




huhu.. sgt2 epi.. igt kn rndu kt jam die je.. rndu gk kt aku ek... aku pon rndu sgt2 kt die.. m'hitung hari je ni nk jmpe die..

pper last ari ahd.. die dtg amk aku kt s.alam.. wah!! rse nk pluk2 cium2 die je.. hihihi... cover2....don't b glojoh2...hehehehe...

i miss u so much syg!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...