Friday, October 22, 2010

ApE aDe DeNgAn..................

chill!

yup! i'm here now... ari ni xtw r kn.. aku rse sgt2...............\(^_^)/ hah! phm2 je la kn..

aku ni nk kate jiwg.. x kot.. tp.......... ye kot... hahahha.. mewarisi bkat seni atok blah mak aku dan mewarisi romantiknye ayah aku.. hahaha... kdg2, klu duk sowg2, teringat kn cik batman aku.... mcm2 yg t'hasil...


andai hati ini bisa berbicara, akn ia m'bicarakan tentang cintanya padamu...
andai bibir ini bisa m'luahkan isi hati nya, akan diluahkan sebuah taman yang indah...
dengan bunga-bunga dan rama-rama yang b'warna-warni...
bagai m'beri petunjuk keindahan cinta yang dialami..

setiap saat akan berdegup jantung ini atas namamu...
indahnya irama yang dialunkan, seindah cintanya padamu...

andai sang pungguk bisa m'mahami mengapa sang bulan berada di atas sana...
mengapa sang bulan tidak bisa menerangi sang pungguk...
yang sanggup m'nanti siang dan malam...
semata untuk merasa cinta sang bulan...?

walaupon sang pungguk sering dikecewakan tatkala siang m'jelma...
namun dia masih setia menunggu cinta sejatinya biar panas mahupun hujan...



ekekekekekekeh... jiwang dak? aku mmg cm ni...klu da kuar idea, laju je cm air.. so, jgn m'bazir kn? m'bazir 2 amalan spe???? haaa... pndai pon... ok.. nk lg? hehehe...


indahnya kita b'sama, b'dua...
melihat terangnya bulan...
secerah cinta kita b'dua...

hanya kita b'dua di atas sana...
dikelilingi bintang-bintang yang b'sinar...
bagai m'doakan kebahagiaan kita...

terasa bagai hanya cinta kita yang indah...
yang senantiasa mekar...
tidak akan pernah layu...


alamak ai... meleleh lg.. lentok2.. hahahahaha... agk2 blh msuk p'tndingn puisi cinta x?? hahahhaa.. (apa la ang ni.. dok loqlaq sowg2..) hahaha.... biaq p la ampa suma nk kata pa.. aku dgn cara ku.. kahkahkah... hm3.. i want more! i want more! i want more! (jiwa insan kemaruk cinta m'brontak mahukn nya lg..!!??) ok3.. cool..

yg ni myb ampa suma da pnah dgr... dan myb ampa da pnah bca kt aku pnya Facebook.. sbb aku ad skali post kt wall aku.. hehehhe...


di luaran kelihatan wanita itu seorang yang lembut...
sedangkan dalamannya...
dia seorang yang cekal, tabah dan tidak mudah menitiskan airmata...

di luaran kelihatan wanita itu seorang yang keras...
sedangkan dalamannya...
dia seorang yang lembut, mudah terguris dan...
sedikit sentuhan m'nyakitkan di hatinya...
dia bisa m'alirkan airmata bagai hujan...
yang mencurah-curah menangisi nasib diri diperlaku sedemikian...

maka, kenali wanita itu sedalamnya...
bukan pada luaran sahaja...


eceh3... kata la apa ampa suma nk kata.. tp, d truth is.... this is who i am... this is the real me... jiwang karat, dlm ati ade tman beb.. hahahha... agk2 ampa suma, aku t'glong dlm wanita yg mne? ahahahaha... teke2.. hihi...

p/s: hope xde yg copy paste then g anta kt mne2 praduan mnulis puisi.. hehehe...peace no war..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...