Monday, November 1, 2010

ThAnKzz 2 mY dEaR BaTmAn ♥♥♥♥♥♥♥♥

thankz 2 my batman.. coz pick me up from shah alam...

sgt2 syg die.. hmm.. soooooo swweeettt my dear.... sggup dtg dr Muar ke Shah Alam semate2 nk amk aku kt s.alam 2.. xde rht2 ke singgah mne2.. kteowg trs blk.. die rela je bwk kreta...

xpe syg.. next time, ble sy da ade lsen kreta, kite blh glir2 bwk ey... sian awk.. but i LOVE u sooooo much lah! u r my HERO!

huhu.. but, aku dpt tw ssuatu yg klaka la psl cik batman aku ni td.. die pnye kucing men2 ngn seekor LIPAN... die nmpk, then nk bnuh itu lipan la.. sume mnusie kt uma die 2 da tdo.. then, t'pkse la die m'gagahkn diri die yg xbrape nk gagah 2 (sbb die xkuat dokong aku..hahaha) utk bnuh lipan tersebut...

then die post la kt wall.. aku bjet, die mmg la brani nk 'katok' lipan 2.. upe2nye, die pon tkot... gli katenye.. hahahha... ok.. ade jgk ciri2 kprempuanan di situ.. x dinafikan lg... hahahaha... (sory cik batman coz ktuk u ckt kt cni..hihi)

ok.. xpe la.. adat la kn.. LIPAN kot.... mau xtkot.. skali die sengat.. bise 2...mak aiii....


ok... ni aku ade crite ckt.. aku ni sowg yg jiwe kental (cewah) tp, 1 day, aku dpt tw aku ni x sekental yg aku sgke kn.. sbb ape?? ok... cbe korg try google search ni 'LARVA PEMAKAN LEMAK'....

ok.. xnk bkk cite.. aku yg da yase tgok otak b'sepai, kpale hncur, tgn t'ptus, darah melimpah2, and tgok cite SAW 12345 dgn jiwe kental n xde prasaan ape2, blh smpai xleh tido mlm sbb tgok bnde alah aku ckp td 2...

try r search klu korg rse korg ni kental... sumpa! aku xtw r nk ckp cm ne.. aku yg tgh taip ni pon meremang bulu rome aku duk tringat bnde 2... hish! mtk di jauhkn la... amit2...

ok.. ttup cite yg m'glikn 2.. kite bkk cite SEKSI... hahahahha.. haaa... aish korg ni.. stat r 2 nk pk bnde bkn2... g cuci otak ngn clorox nuh..!!

aku nk cite bout 1 song yg aku rse seksi sgt.. dunno y.. but, aku rse ienye seksi....



Tunggu sekejap wahai kasih
Kerana hujan masih renyai
Tunggu sekejap
Dalam pelukan asmara ku

Jangan bimbang
Walaupun siang akan menjelma
Malam ini
Belum puas bercumbu dengan kanda


Tunggu sekejap wahai kasih
Tunggulah sampai hujan teduh
Mari ku dendang
Jangan mengenang orang jauh


Jangan pula
Jangan tinggalkan daku sorang
Tunggu sekejap kasih
Tunggu



ha... msti korg tnye2 ape kaitan lgu ni ngn SEKSI?? ok.. perhatikan lirik nye.. dan cube dgr dgn irama nye... irama die, sgt3 b'alun, m'buai kn spe2 yg m'dgr.. lirik die plak... "blm puas ku bercumbu dgn knda"... kn seksi 2...

but, ape2 pon, in my opinion, lgu ni ttap seksi sgt2... and nk tju kn pd..... ofkos la CIK BATMAN saye.......

ok... for the conclusion of our discussion, ampa suma p tidoq la..! hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...