Tuesday, December 20, 2011

mY 21sT BiRtHdAy.. yeay!! part 2

this is continuous from last entry mY 21sT BiRtHdAy.. yeay!! part 1

sesampainye we olls di Mahkota Parade (cik batman parking moto kat situ..sebab 2 jalan kat situ je), kami  jalans dalam MP.. tengok SALE!!! baju, kasut.. aaarrrggghhh!! malang nye aku xde money la..so, diam2 jela kan.. even ade cik batman, i olls x nak la mintak2 sangat.. if i olls pegang bende tu then die says "sayang nak?".. so sweet la kan.. ofkos i olls jawab NAK!! huhu..

but each kedai yang i olls masuk, die wat muke macam nak lari je.. haha..so, i olls x nak la meminta-minta ni... kesian plak kat die nanti sebab aku, wit gaji die abis plak.. so, i olls diam je la..

next, we olls g tingkat atas sekali..untuk ape?? haha.. i olls da merayu-rayu minta cik batman teman i olls tengok Ombak Rindu.. then, maybe for the sake of my birthday, die setuju nak teman..so, we olls pon g la beli tiket..pukul 2.30 p.m.

ni dia tiket Ombak Rindu..

sementare tunggu wayang 2 nak start, aku ajak beliau jalans dulu.. kiteorang g 1 kedai baju murah kat sebelah capcorm.. nampak dress yang i olls cari, but, sangat mahal..RM49.90 kaw! i told cik batman, kat KL Sentral lagi murah RM29.90.. then die suh i olls beli kat sane je..and he will bank in kan money for me.. sebagai birthday present la konon..hehe.. but, sweet~ ^_^

then aku terjumpe subang sangat cute.. i olls amik 3 design (epal, butterfly and circle) then i olls suh cik batman plih coz i nak rase berbangge bile wearing the choosen earing from him.. and he choose the circle one.. ntahla.. die ni suke tol bulat.. x paham gak aku kadang2.. he buy it for me k. kaw hado??

then i olls ajak die karoke OK! KAROKE der.. die ni mne la suke sangat g karoke.. tapi, at that time, aku ajak die, dengan ringan and senang hatinye die setuju! excited giler noks.. kiteorang pon karok 2 lagu.. yang aku ingat lagu yang aku pilih je la.. takdir dan waktu by mega.. yang die pilih x ingat plak.. tapi jay2 yang nyanyi..

then we olls pon masuk la hall wayang 2.. dengan berbekalkan popcorn and air mineral, kiteorang layan aaron aziz and maya karin.. yang x best nye, die kacau i olls nak feeling taw.. duk suap i olls ngan popcorn 2.. but, the best part is when aaron ckp "izinkan abang jadi pelindung izah", he hold my hand tightly OK! i will never forget that moment..

setel sudah tengok wayang, kami pergi makan pizza coz da lame giler x makan pizza ngan cik batman..

 sempat posing dulu before makan.. LOL!


 ~sweet~


 ok, i really love this pic coz cik batman yang amik pada angle yang bagus.. thanks sayang <3<3


 ~memory 2011~


 udang datang dulu, udang la yang habis dulu..


 konon nak amik gmbar ala2 photographer la tu..



 perebutan nenas atas pizza, ini la jadi nye.. hahaha..


 cik batman punye resepi yang x jadi.. udang lemas di sup mashroom..


 panjang die tarik 2..


 eeeerrrkkk! kenyang sudah..


pose terakhir before kami berangkat ke destinasi lain..

after da kenyang, kami gerak la dari MP 2.. mase 2 da pkul 6 p.m kot.. i olls ingat cik batman nak bawak  i olls balik da.. suddenly die bawak i tengok sunset kat tepi pantai (tapi macam benteng je).. aku xtaw la ape nme tempat 2.. i terharu sangat.. 

hangin sepoih sepoih je meniup-niup.. i olls suke bercerite and he will be good listener.. coz die pernah bagitahu yang die suke dengar i olls cerite.. and tiap kali i olls senyap je dengan die, he will ask me "kenape diam? cakap la."..really u want me to speak? hah kaw! sekali aku da cakap, x benti la jawab nye.. haha..

kul 7, kiteorang gerak balik la.. die xnak lepak kat tempat air maghrib2.. katenye ade 'bende' maghrib2 kat tempar air cam tu.. so, we olls gerak balik muar..

before sampai rumah, we olls singgah bukit gambir coz die nak belikan perfume sebab aku cakap perfume aku da abis.. i olls beli due(2) perfurme (britney spears and apple).. 

after that we olls g makan.. da lapar sangat da aku tengok cik batman 2.. kesian plak.. after makan, die singgah 7e and buy coklat for me coz aku cakap aku da lame x makan coklat.. tetibe rase nak makan (mengade-ngade kan??)

then, we olls balik umah dengan hati yang sangat gembire walaupon penat.. huhu.. best experience la for me sepanjang ngan die ni.. i love him very much..

*aku kene wat something special ni untuk birthday die plak.. idea?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...