Tuesday, December 20, 2011

mY 21sT BiRtHdAy.. yeay!! part 1

hello guys!! long time no see yaaay!! seriusly rindu gila kot kat blog aku ni.. tapi macam tak dak masa je nak hapdet..so, biarkan masa menentukan bila jari-jari aku ni nak menari-nari atas keyboard ni..

peh!! da lame tak menaip panjang-panjang, jadi slow sangat jari aku berdansa.. da ala-ala dansa ballet je.. (background music)

entry kali ni aku nak cerita pasal birthday aku yang ke-???? pandai... good boy.. good gurls.. ok.. bkak buku matematik, kite belaja bahagi hari ni..

aku rase birthday kali ni sangat lah sweet sepanjang aku hidup 21 thn ni dan bercinte selame t***h tahun ni.. ^_^

2 weeks before birthday aku, cik batman dah remind me balik kampung pada 09/12/2011 (die cek kalendar dulu taw). aku ni suke wat muke sikit..aku wat muke x mengerti (ok, macam mana icon muke x mengerti?) ?_?

haha.. begitu sekali.. due kali? TIDAKLAH!

then, 09/12/2011 tpat jam 6 p.m, aku smpai di laman rumah aku yang indah itu.. naik kerete kawan aku.. tumpang die.. thanks azlan razali.. ^_^

aku x contact cik batman langsung pon pada hari tersebut.. aku menanti je die yang contact aku.. tapi, dengan hati aku yang dah x sabar nak bagitau die yang aku ni da dekat ngan die, aku ngalah laa.. haha.. aku pon mesej die..

then, that night, we olls makan rojak wak jasman (rakyat serom 5 ofkos taw) kat anjung rumah aku berdue.. aku suap aku, aku suap die.. die?? xsuap aku.. haha.. xswet! (dush3!)

and that night, i olss rase my mom sangats (ok, plural) memahami aku.. selalunye, pukul 11 malam die akan suh aku masuk rumah da (means cik batman kene balik la).. but, she's very the sporting mom lah!! beliau biarkan i olls lepak ngan cik batman till 12 a.m.. then, 12.15, i la yang halau cik batman plak.. haha.. yela, mentang-mentang mak dah bagi green light sikit, x kan nak kaut sume kan?? sikit-sikit dulu.. huhu..

that night, pukul 12 a.m (means da masuk 10/12 la kan?) he hold my hand tightly, then says "sayang, happy birthday.. love you.. bla..bla..bla.." (aish.. xkan nak mention kat sini ape die cakap.. secret ok.. huhu..)

then, ofkos la dapat free call right? den gayut la sampai pagi.. tido pon, biar je tepon 2.. xnak letak.. haha..

birthday aku, jatuh pada hari sabtu.. hari tersebut, die keje.. so, xdapat la nak g jalans(plural)..melepak la aku ngan sepupu aku and the geng, g karok kat giant muar.. dorang belanje ok.. aku kering sangat-sangat time 2.. huhu..

so, malam 2 la peluang yang kami (i olls n cik batman) amik untuk ber'dating'.. kiteorang keluar g muar je.. makan KFC, g uptown muar (hah! kaw hengat shah alam je hado haptown?)aku cari dress sebenarnye, tapi xde dah kat situ..

kebetulan malam 2 ade gerhane bulan, so nak lepak tempat biase date xdapek la.. coz ramai sangat manusia di sana.. so, x dan la nak feelings luahan perasaan ke bagai.. kiteorang pon balik la malam 2 after jalans kat haptown 2..lagipon, kerete die wat hal plak malam 2.. (dalam ati ni da macam kecewe sebab pikir esok mesti x dapat jalans g melake T_T)

malam 2 aku da wat muke da (aku ni memang suke wat muke, mak aku cakap muke aku dapat tunjuk ape dalam hati aku).. cik batman pujuk jugak tanpe putus ase.. die janji ape pon jadi, mesti jalan g melake..so, aku pon happy la sikit.. :-)

esoknye, aku tunggu khabar berita dari cik batman (jadi ke x g melake ni).. lebih kurang pukul 10 (seingat aku la), cik batman mesej aku.. die cakap kerete x dapat baiki.. huaaaaaa!!!! kecewa3!! xdapat jalans la cam ni..

tapi die sangats responsible towards his promise.. he ask me "naik moto nak?".. aku sememanhnye x kesah..nak nek beca pon boleh..haha.. tapi aku yang kesian kat die.. jauh 2 nak g melake.. naik moto plak 2.. berdue plak 2.. klau sorang 1 moto, x pe.. xde lah penat sangat.. tapi die sanggup dengan syarat aku xmekap, and pkai simples je.. sebab nak nek moto, xkan aku nak mekap? cair la nanti mekap aku...jadi lagi buruk plak muke aku..

so, we olls pon gerak ke melake menaiki moto..dan2 rintik2 ujan turun.. nasib baik x lebat.. masih boleh diredah lagi.. kami meneruskan perjalanan.. tengah jalan kat trafik light, ternampak anak kucing mati.. terdiam kaku.. kesian die.. we olls ni pencinta kucing..amatlah sedih melihat kucing tersebut..

kami meneruskan perjalanan walau sedkit sebanyak terpakse meredah rintik hujan yang begitu rintik dan x selebat mane.. akhirnye tiba di lokasi (Mahkota Parade)..

aku terpakse wat by part entry ni sebab panjang sangat la..takut bosan plak membace panjang2 macam ni.. to be continue................

mY 21sT BiRtHdAy.. yeay!! part 2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...