Friday, April 23, 2010

perah saan...

aku xtw la...np????smenjak 2 menjak 3 menjak ni....aku asik rse disakiti...oleh...shbt2 ku...knp???y???aku seakan-akan x wjud dlm hdup mreka...kdg2 klu wjud pon...aku dibuli...knp???tp ati aku xdpt m'bntah apth lg melawan...sbb aku syg dowg...aku rela...diperlakukan begini...tp apkah sbb nye???aku m'hrpkn p'jgaan dan p'hatian dr shbt2 ku...tp knp ini yg aku dpt???stelah aku bg kmudahan, stelah aku m'beri penyelesaian stiap p'mslahan mreka...ini yg aku dpt???tiap kali aku nk mrajuk dgn mreka, aku akn pk kbaikan2 yg mreka tlh curah kn even just bg aku megi sepaket...so, aku xjd nk sket kn ati dowg balik...tp knp di mase mreka mlukakan ati aku, mreka x m'mikirkn ati dan prasaan aku???


aku pasrah dgn smue ni...disaat aku berjuang utk final exam...aku diberi dugaan bgni...


tp aku sket ati sgt2...Ya Allah...tolg la hamba Mu ini...hindarilah diriku dari sifat2 mazmumah...hindarilah diriku dari prasaan hasad dgki sesame shbt ku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...