Monday, February 7, 2011

Bi Bi KiYu...


ehem.. uhuk3 (terbatuk2.. mklom la x bpe sihat sgt).. ari khamis bersamaan 3hb 1, 2011 aku blk ke kpg.. aku, kak long, ngn ayik nek kete Gen 2 hitam belongs to kak long..

perjalanan kami sgt m'excited kn.. hahaha... knp??? sbb jem... hahaha... siyes!! aku ngn kak long sgt happening dlm kete sbb jem... nk tw reasons die?? sbb..............

kiteowg dpt usha pkwe2 ensem n macho tambah bergaye dan segak dr dlm kete je.. hahahaha....

sgt2 best! mse 2 da xpk pkwe yg sdie ade da.. hahaha... men usha je.. (ala.. dlm kete je pon.. bkn dpt ape pon... tgok muke je kot..) hahha.. yg hot2 mmg byk la.. smpai juling2 mate kteowg tgok depa suma... hahaha..

dlm mse yg same duk kteowg tgh bsing2 usha pkwe kete sbelah, si ayik plak tgh sdp diulit mmpi... hahaha... last2 die bengang sbb kteowg ggu die tido.. hahaha... die nk m'bbel tp die g tpon kwn die.. die bbel la kt kwn die 2..

sgt la ksian kt kwn die 2... ayik bengang kt kteowg, kwn die plak jd mgse dgr ayik bbel.. hahaha... kteowg plak mkin lg rancak m'gedik dlm kete 2... pkai spek, tgkp2 gmbr... hahaha... sgt xleh blah...


ni la yg aku dan kak long smpat lakukan dlm kete..


prasan cun je kn? hehe...

suddenly kn... ade mat scrambler lalu kt tepi kete Gen 2... yg cannot go nye, aku kebetulan memandang ke arah mamat tersebut... lg xleh blah, aku tgh t'snyum... dan lgsg xleh blah, mamat 2 men agkt2 kening plak kt aku.. sgt la excited thap gaban.. hahahaha... trs jrit kt kak long "kak long!! ade owg usha kite!! hahahaha!!!"

stat r aku prasan cun kn... asik duk pndg mamat dlm kete sume wt mke sombong, skali mat scrambler yg usha aku, mmg rse la jgk dri ni laku n cun.. hahahaha... sengal! stop la pk bnde2 prasan cik leha oi.. haahahha..

then akhirnye, smpai la kami ke kpg halaman dlm pkul 12 tgh hari...

ptg, mak aku sibuk2 wt bhan2 nk msak.. utk ape?? mlm 2 kteowg ade BBQ la... huhuhu... mak aku suh aku amk atok neng aku dr uma die bwk ke uma aku.. aku pon amk r dgn menaiki krete.. yeayh! ni la pluang aku nk jln2 nek kete bpak aku.. hahahaha...


atok neng ku.. (pic credit to: kak jumie)

after amk atok neng, aku g la b'jln2 ke bukit b'same2 ayik.. (mtk die blnje sluar...hahahaha) after 2, kteowg blk..

kul 6.30 da stat hidupkn api.. nk pggang aym.. huhu... sgt best..


sepit idung jiji!! hahaha...


jemput mkn pakcik makcik..


laser otomen!!


best pic!


rock! my cousin..


msak ke x? pns tw nk msak bnde alah ni..


tgok.. camera pon berasap2 da..


peh! da mcm alam bunian da..


tgok leader msak BBQ.. huhu..


yg bju putih 2 penyebuk je...

BBQ berakhir pd pkul 12.. sgt best.. msing2 da warek (kenyang).. aku siap pgil cik batman n the geng.. bg dowg rse BBQ aku msak.. huhu...

ni bru actvt pertame aku kt kpg.. ade lg tw... lek2.. sbar.. nnt aku cite k... lyn.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...