Sunday, February 13, 2011

i Hv 2 FaMiLy!! =)


seronok kn?? sronok ble ade 2 family.. tol x?? ade 2 ayah, 2 mak.. owg len ade 1 je.. kn3?? hahaha.. sgt bhagie la kn? sbb ade 2 rumah jgk.. tggal plih nk blk umah mne 1 je.. kn3??

hahaha.. aku ade 2 family.. yup! 2 family.. 1 family kandung, 1 family agkt yg mmg da mcm family btol... mne aku dpt family agkt ni ek??

dlu mse aku kcik, mse skola rendah... mama n ayah kje.. so, xde spe yg jge aku kt umah.. so, mama ade la knl sowg mak cik ni.. pgil die cik nor.. ade jgk yg pgil cik syam... but, i prefer 2 call her cik nor b'coz rse cm len dr yg len...(rse cm aku ni special ckt r..hahaha..)

suami cik nor plak (merangkap abah aku) kite pgil die cik malik ey.. cik malik ni la yg perkenal kn aku dgn sukan menembak.. die yg bwk aku g pemilihan shooter pahang.. smpat jgk la merase pgg pistol setahun lbh..

klu m'ikut fmily btol aku, aku ni ank sulong.. tp dgn ade nye fmily agkt ni, aku dpt sowg abg, sowg kakak dan lg sowg adik laki... wah.. mcm da lgkap da hidup aku.. huhu...

abg agkt aku, aku pgil abg rahmat... akak agkt aku plak aku pgil kak intan... adik agkt aku plak aku pgil mat seth.. dowg sume ensem2 n cantik2.. siyes.. ni aku xtipu.. aku sgt admire dgn kecantikan kak intan..

abg rahmat ni umr die ats aku 4 thn kot.. klu x silap la.. kak intan plak ats aku 3 thn.. yes! if i'm not mistaken la... mat seth plak msih lg b'sekolah dlm form 4.. bru je lps pmr ari 2..

dlu, mse kteowg kcik2... mcm2 pe'el msing2.. aku lyn je.. huhu.. aku ske... aku ni jns sume bnde aku lyn.. sume dowg wt, aku lyn.. ape dowg wt, aku ikut...

abg rhmat, die ske lgu2 linkin park... byk CD linkin park die ad mse 2.. hahahaha... mse 2 mmg tgh hot linkin park.. smpai aku hafal sume lgu2 die..(skg da x la..) abg rhmat ade sketbod (papan luncur la.. kn da kne bhase baku) mmg sakan r men bnde alah 2.. dr ujg umah smpai ujg umah..

kak intan plak die ske kumpul lrik2 lgu.. smpai da abs 1 bku skola yg wane coklat 2, die tampal lg.. (mcm bku latihan kje skola matematik la.. da abs, tampal tmbah kt blakang die..) aku pon ikut jgk.. wt cm 2 jgk.. tp xpnah pon kekal.. asik2 tukar bku baru.. hahahha... klu x silap aku la.. mse 2 die minat lgu dr kmpulan OAG.. slumber papa slumber wawa..

kak intan ade kasut roda.. bkn ksut roda yg roda die 2 dpn, 2 blakang 2 tw.. ni roda die m'mnjang stret je tw.. aku ske men bnde alah 2.. kteowg slalu men bwh blok r.. luas ckt.. rate ckt.. aku ingat lg, kasut roda 2 wane purple... ade lg ke x ksut roda 2...???

mat seth ni plak.. ske sgt men game.. men game kt komputer... aku da x ingat game ape.. tp die mcm kne jln2 cari musuh.. ade kuase cm super saiya.. kuase wane biru, merah... game pokemon pon die ade.. yg jln2 kt tman.. pastu msuk kwsan yg kne lwn ngn msuh.. mcm2...

mat seth pon ade jgk bnde mainan yg goncang2 kasi makhluk dlm bnde 2 mkn, lwn ngn msuh... digimon kot... lpe da.. huhu...

haa.. ni nk crite psal abah aku.. die minat mancing.. sgt minat.. slalu jgk g jeti kt pgkalan marin kuantan 2... mancing.. tp klu aku ikut, xdpt ikan bsr la.. nth! aku ni xde ong nk dpt ikan bsr kot.. hahahaha... kdg2 g uma sdare die kt jaya gading... kutip ape nth.. aku da lpe... g sungai tw... best sgt... aku pnah ikut...

cik nor plak... die sgt2 rjin msak tw.... aku ske g uma die.. msti die msak byk (aku ni kuat mkn..) huhu... ske tgok die msak.. aku xreti nk tolg ape.. tolg tgok je aku mampu wt... huhu... mne x nye... bwg merah aku nk kupas, die da siap da blender byk2 smpn dlm bekas.. bwg putih pon sme.. cli boh.. da tentu la bli yg da siap blend kn?? so, aku tgok je r... huhu...

aku ske jmput pisang cik nor wt.. sdap sgt... lg2 mkn time pns... huhu... cik nor pon pndai m'jahit.. die ade byk sgt bju krung... die blh siapkn bju krung x smpai sehari.. tere r.. mak aku pon x expert cm 2.. huhu...

fmily dowg ni aku sgt ske... love them so much! dowg sgt ske b'jln... cik malik plak, ade je dpt diskaun la voucher la.. ari 2, dowg ade skali bwk aku g genting highland... huhu... best gler r... aku ade tgkp gmbr.. tp lptop da format.. so, da ilang sume gmbr 2... huuuu... =(

aku da lme x blk uma dowg.. ble r aku nk blk uma dowg.. hmm... da rndu sgt kt dowg... cik nor pon da kol2 tnye ble nk blk... ble ek?? mtk2 ade cuti pjg lg.. aku nk blk jgk.. KTM pon da ade ni.. dkt da... uma dowg pon sblh je ngn KTM.. sng ckt.. huhu..


ni la fmily agkt aku.. (pic credit to: belalang tempur)


miss them soo much!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...