Saturday, November 9, 2013

HaTi yAnG BeRdUkA

     tiada apa yang ingin aku coretkan di sini kerana apa yang aku sedang lalui ketika ini tidak perlu aku ceritakan pada umum. berkemungkinan akan mengaibkan diriku sendiri malah mengaibkan orang lain. cukup sekadar aku menyatakan bahawa diriku sedang berduka, bersedih, kecewa dan terluka.

     dalam waktu begini apa yang aku mampu lakukan hanya berdoa, berdoa dan terua berdoa semoga Dia tabahkan hatiku, tabahkan jiwaku dalam menempuh dugaan sebegini.

     disamping itu, apa yang aku harapkan adalah dorongan dan sokongan insan yang aku sayang. hanya dia kekuatanku tika ini. aku yang tak punya apa apa tetapi dia masih menerimaku seadanya. dia yang sabar menungguku, yang sabar melayan setiap kerenahku.

terima kasih sayang M.N.A.R. just you in my heart ♥♥♥


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...