Wednesday, March 30, 2011

5 sahabat lama

lima sahabat lame,
datang dari melake,
undang kenangan lame,
dari yang tere2..

hahahaha.. pantun apekah ini?? pantun yg berkerat 18.. (mak ai.. mcm kerat org plak) hehe..

eh! korg ade dgar x psal 5 sahabat dari melake ni, muncul kembali?? msti ade kn?? da kuar internet bgai.. xkn xtw kot.. haaa... dowg dtg ni dgn version len.. mak aih! mcm transformer plak... bertukar wjah..

haaa... kali ni dowg dtg dlm version kenderaan 4 roda plak... mcm mne 2?? krete la... me tgok cni...

ni la dowg.. pndai depa jd transformers kn? hehe...


haa.. da nmpk da? korg rse mne best? mne cantik? korg nk yg mne? aku nk smue blh x?? gle lawa seyh... x menahan... aku pling tertarik pd hang lekir la.. ensem kot... sensem killer lah!!

klu aku bujang, nk couple ngn hang LEKIR..
klu aku da kje, aku nk dgn hang TUAH..
tp aku nk kwin ngn hang LEKIU..

haaa... jgn slh phm.. aku tgok yg LEKIR mmg ssuai utk yg bujang2.. yg TUAH plak ssuai utk yg da kje2.. klu LEKIU plak, mcm ssuai utk klu da kwin da ade ank byk2...

KASTURI ngn JEBAT?? nth.. hehehehehe... xde dlm penceritaan plak... mybe JEBAT ssuai jd polis kot... KASTURI plak jd org2 yase.. hehehe...

aku tabik la designer dowg ni.. cantik.. walaupon ade ckt2 mcm krete import (actually byk) tp, i'm proud with this product.. hehehe... BELILAH BARANGAN BUATAN MALAYSIA!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...