Sunday, March 13, 2011

JooOm! ke GUNUNG LEDANG..!

ingat x entry yg lps9?? pergh! 9x lps.. hahahaha.. bln lps pnye entry la.. yg aku ade ckp aku ade wt mcm2 aktvt spjg blk kpg lme ari 2.. igt x?? ala.. ade la.. ade la.. (gedik) ingat? klu x igt, klik sini..

haa.. kali ni, aku nk crite psal aku g GUNUNG LEDANG plak.. gunung ledang bro.. pnah g x?? air nye yg sgt sejuk.. pergh! segar!! best killer r..

kite owg g dgn 2 buah krete tw (NAD ngn JGG).. ala.. p'jln xsmpai 10 minit kot.. dkt je ngn uma aku.. ari2 g pon xde hal pnye la.. 1 krete, 5 owg.. means, 10owg la g mse 2.. hahahha. aku drive NAD, jiji drive JGG (sme la 2 dgn nme die)

then, smpai la kami di sane.. rmai.. blh thn la rmai nye manusie di sane pd ktike itu.. haha.. mat2 rempit pon rmai.. rmai sgt la.. weng sane, weng sni.. lu igt ni jln bpak lu ke? oppss! lari topik! daa...

dr parking krete nk msuk ke air terjun 2.. huhu.. menapak jgk la kami ni... sempat lagi kteowg bergambar.. gmbar credit to nabil@alien..

yg pergi skali mse 2, jiji, jahid, akmal, asyraf, nabil, azreen, fiza, hakim, ifzan n ofkos la aku.. kn 10 owg sume nye.. hahahaha... sronok2!


menapak ke lokasi..


kene jgk pnjt tgge utk smpai ke lokasi yg best killer!



mandi la.. ape lg.. sjuk wwooo...!!



katak dgn memerang..


lokasi kteowg mndi ni, lom smpai kolam putri lg.. pergh! klu nek ats lg, mau aku xcecah air kot.. sjuk tw x.. mkin ats, mkin sjuk air die.. sjuk2! mcm2 aktvt la kami lakukan di sane.. sbgai contoh.. jahid usya2 awek kpd pengkin yg bermandi-mande di lokasi dpn kteowg...

hahahahaha... syiok ma.. lyn kn je budak2 ni... aku yg pling tue plak 2.. tp pgai lg budak2 dr dowg..

kbetulan ari tu, mmg uma aku xde air.. stelah b'penat lelah m'ngemas uma, aku n adik2 aku yg xmndi lg, tju ke gnung ledang la utk b'mndi-mnde..

aku siap bwk syampoo, sabun lux.. pencuci muke.. hahahaha... aktvt m'nyampu rmbut budak2 ni pon ade.. da msing2 tgok aku lek je suh adik aku syampu kn rmbut aku.. hahahha.. last2 sume nk.. da jd saloon plak kt gunung 2.. hahahha.. blh la lps ni aku bkk saloon kt gunung.. hahaha...


aktvt mnyampu kpale budk2 ni.. hentam ja!



huhu.. posing maut syial..


jernih kn air die?


rugi woo klu x g..


otomen gunung ledang..



berjemur di ats batu..

syiok ma.. segar trs aku.. after mndi, sume lpar.. hahahaha.. tp sume ngh sengkek.. singgah la kjp kt kdai mkn kt sagil.. yg order mkn cume aku, akmal n nabil je.. yg len sume minum air je.. ksian.. da sengkek sgt.. hahahaha..

then blk la uma.. pergh!! best2! sib bek ade nabil si tukang tgkp gmbr.. da elok2 msuk gunung, die plak x mndi.. hahahaha... katenye sjuk.. nasib la.. sume dok syiok mndi2.. hahahaha...

jom g gnung lg!! spe nk ikut??


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...