Tuesday, March 29, 2011

13 hari..??????


waaahh!!!! aku sgt2 la tergembiranya dlm hati mahupon di luar juga.. hahaha.. mne x nye.. gap antare pper2 final aku sem ni.. sgt2 memuaskan!!! berbanding sem lpas.. hahaha..

klu sem lpas, 5 pper dlm mse seminggu.. mmg H*LL!!!! tp.. sem ni.. 3 pper je beb.. gap jauh2 gler plak 2.. mcm utare ke slatan la..


ha.. ni die timetable exam aku.. cm ne?


study week start cuti 15hb.. smpai la pper first aku 2.. 20hb apr.. peh! mmg blk kpg la.. spe nk bzir wit duk cni kn? duk uma r.. mkn minum mmg da sdie..

19hb, blk shah alam.. 20hb pper, ptg 2 trs blk kpg lg.. 13 hari gap utk ke 2nd pper kot.. xkn nk terperuk dlm h*ll ni kn?? hahahaha.. heaven~ heaven~

2nd pper ngn 3rd pper pon jrak bkn men jauh jgk.. abs pper 2nd, ptg 2 blk r.. hahaha.. kre nye aku ni ulg alik r spanjang final exam ni.. hahaha.. mcm uma aku sbelah UiTM ni je.. hahaha...

xpnah aku rse syok gle cm ni time final.. hahaha.. mmg heaven~ sgt2 sronok lah! SEROM 5!!! wait for me!!! aku akan pulang.....!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...