Monday, September 24, 2012

HaPpY BiRtHdAy to YoU!! (party)

0_0
hehe.. entry kali ni aku nak cerita versi kedua befday cik batman.. al maklom la, aku nak jugak buat sesuatu yang boleh buat dia happy sangat ada nya aku untuk dia..

.....................................................

after aku bagi hadiah kat dia, aku terpaksa pulang ke shah alam untuk memulakan sem baru aku.. so, pada tarikh hari lahir dia, kami tak dapat nak celebrate sama-sama.. malam tu dia call aku tapi ada sesuatu yang tak diingini berlaku.. ah! malas la nak cerita yang tu.. xnak ingat!

then, untuk tebus kesalahan aku pada malam tu, hari jumaat aku balik ke kampung.. maklom la kelas aku cuma hari selasa rabu khamis saje.. ^_^

mengenangkan bulan september 3 orang teristimewa dalam hidup aku (adik-adik aku dan cik batman) sambut befday, so aku plan nak celebrate befday dorang dalam 1 kek (jimat2. hihi)


aku mula merancang plan.. aku inform cik batman yang aku nak buat open house sabtu malam ahad.. aku suruh dia jemput kawan-kawan dia.. dalam masa yang sama, aku invite kawan dia juga.. tapi aku bagi tahu yg aku nak celebrate befday cik batman but suprise la.. 

so, aku dengan encik bf adik aku plak plan membeli kek.. tanpa pengetahuan adik aku, kek telah berada di bonet kereta pakwe beliau.. huhu.. punya lah susah aku ngan pakwe dia nak cover line masa tu...

so, malam tu datang lah tetamu-tetamu yang dijemput.. aku dengan perlahan-lahan keluar kan kek yang dibawa bf adik aku ni ke dapur.. untuk nyalakan lilin.. then...................

happy birthday to you..
happy birthday to you..
happy birthday to angah, akim and 'cik batman' (nama panggilan dirahsiakan)..
happy birthday to you..

setel adik2 aku tiup lilin dan potong kek, turn cik batman pula.. kawan-kawan beliau menyanyikan lagu 'Allah selamatkan kamu' bersama-sama..


aku dapat jugak suapkan dia.. even depan kawan-kawan dia pon dia tak ada rase malu bila awek dia suapkan..(ada sesetengah lelaki, malu bila diperlakukan begitu) 

malam tu aku nampak wajah dia sangat ceria, happy, gembira yang tak terkata.. dia ada bagitau aku yang saat aku nyanyikan lagu befday tu, dia dah mengigil, berpeluh.. terkejut agak nya.. hehe..

berulang kali dia ucapkan sayang kat aku malam tu.. aku pulak yang terharu.. hehe.. dia kata dia happy sangat malam tu sebab tak pernah pon dapat rasa macam tu selama ni.. aku happy sebab dapat bagi dia rasa apa yang dia x pernah rasa.. aku happy bila tengok dia happy jugak.. ^_^

malam tu, dia tolong aku kemas rumah.. mungkin sebagai tanda terima kasih?? maybe.. :) tapi aku happy dapat buat kerja sama-sama dengan dia (oh! rasa macam dah kawen!! hahaa) 

malam tu pulak adik aku si hakim semput... so, aku kena hantar dia ke hospital.. dengan menaiki Alza baru.. huhu.. mama boleh pulak ajak cik batman sekali.. hihi.. memang rasa macam betul2 dah kawen cam ni.. hehe..

so, sampai je kat hospital tangkak, sementare tunggu adik aku siap di'pam', aku dan cik batman lepak kat luar sambil meng'godam' handphone baru dia tu.. hihi...

  dalam pada tu, sempat lagi kami bergambar.. hehe..

semoga kami disatukan secepat mungkin ^_^



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...