Monday, September 24, 2012

sAmBiL LeWa

haa.. ni yang aku tak suke nih!!

ops!! assalamualaikum... hehe.. :)

xsuke!! apsal plak aku ni tetibe meroyan x masal ni?? hish!! cam ne aku tak meroyan.. aku meroyan kat orang yang macam ni la.. macam ni punye orang.. ee... geram tau!!

cik batman ni ha.. wat keje sume sambil lewa... bende penting pon die amik sambil lewa.. patut la dengan aku pon sambil lewa jugak.. haish.. cam ne la aku da kawen nanti.. nak pikir anak-anak, pikir die pulak.. haish...

dia ni ha.. isi borang SPA8 hari 2.. aku da bagitahu die bahagian akademik kosong.. aku dah suruh dia isi semula.. ye2 je die jawab 'OK'. macam paham je.. ingatkan memang betul la dia buat.. ni tetibe dah dekat sebulan, boleh pulak die tanye 'kenape borang SPA bahagian akademik 2 kosong?'

 WHAT???????????!!!!!

aku hangin la.. mane x nye.. da bende kite da ingatkan.. bende penting cam 2.. die boleh wat main2 plak.. haduih.. lomah den cm ni la...

pastu bile kene marah, taw pulak nak merajuk.. haa.. ee.. susah betol la die ni.. suruh kawen cepat-cepat, tak nak.. ni jauh-jauh cam ni, susah betul aku nak membele die ni...

ni, tetibe pulak cakap sijil-sijil die x ingat letak kat mane.. ee.. susah la orang yang 'aku peduli hape!!' ni.. 2 la masalah orang-orang cam ni...

berubah la sayang sebelum terlambat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...