Tuesday, January 24, 2012

AskaR WaTaNiaH

yippi guys!! huhu.. i olls at my cousin office nih.. haha.. duk sini make me want to speaking2 lorh.. why ha?? of kos meyh.. (alamak! da amoi plak) they olls at here, answer calling2 from their customer speaking lorh.. jeles i olls taw.. i olls ni tak hebat langsung speaking nih.. DAMN!! habat ade lah.. hahaha..

fluence ok dorang speaking.. sangat menerujakan i olls ni.. walau muke buat2 macam intelligent speaking, but actually, speaking jerman (jawa) boleh la.. hahahahaha... iso ngomong jowo?? raise your hands!! huhu...

actually (ngade nak speaking) i olls ni nak habaq mai kat ampa semua.. (dia mai dah.. dia mai dah..) i got offer for 'KURSUS ASKAR WATANIAH'!!!!

yeayh!!!!! saat yang ditunggu2 telah tiba.. hahahahaha...


boleh la aku join dato ct, mejar david teoh, ana raffali.. ey?? boleh2?? hehehe..



 i don't care.. mule2 memang sangat excited la bile dapat that news kan... but after that, i became sad.. why?? u olls tanye WHY???

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hah kaw!!! ofkos la sedeh sebab kene pisah ngan lalink i.. sebulan.. i olls tak taw la boleh bawa telefon ke tak.. hope2 boleh la.. taklimat 28hb ni.. nak taw kene pergi la.. huhu.. jauh ngan lalink..

sedeh.. selalunye bile da jauh 5 bulan (sebab study 1 sem), bile cuti sem, i olls mesti spend mase ngan cik batman je.. tiap2 malam we olls akan dating kat anjung rumah i olls...

then, kemarin aku bagi tahu la pasal berite ni.. die nampak sedeh.. sayu la hati aku.. berat plak rase nye nak tinggalkan die.. antare due.. cita-cita dan cinta.. hmmm...

but, i must go.. kalau tak, aku yang lambat kawen.. hahaha... ni memang cite-cite aku.. cik batman da tak kasi aku jadi askar, so, aku nak jadi wataniah pon cukup la.. nanti aku tue, tak de la rase nyesal sangat tak join bende2 cam ni..

p/s utk my lalink: sabar ey.. cik sakura pergi kejap je.. sebulan je.. tak lame.. nanti kite jumpe, hugs puas2 k!! ooppss!! hehehe... miss u..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...