Tuesday, January 24, 2012

pErTamA KaLi DiA......................


mule2 entry je da keluar gambar.. ape pasal ma?? sebab aku nak abadi kan gambar ni dalam blog ni.. yaaayyhh!!! ABADI... bukan A untuk Abby Abadi ok.. takmo! takmo! takmo!

seriusly (betul ke eje ni?? tibe2 macam pelik ?_?) aku sangat rase kasih sayang die saat bace komen die ni.. aku taip entry ni pon sambil dengar lagu ombak rindu OST .. sayu.. haru... mendayu-dayu seyh..

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku


Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku


Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung


Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku


Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti


Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya


Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

tibe-tibe feeling sendiri gittteeww.. (eeeuuuwww...) sedih jugak tengok ombak rindu kan?? tapi, cerite tu la yang telah menampakkan perubahan pada cik batman sedikit demi sedikit

"Ya Allah, aku berharap die lah jodoh Norsoleha Samat yang terbaik.. percepatkan Norsoleha Samat dan Muhamad Nazmi Abd Rahim menjalani perhubungan yang sah..

Ya Rabbi, Ya Rahim, Norsoleha Samat hanye ingin membine hidup bahagie bersama die, Muhamad Nazmi Abd Rahim.. satukan hati mereka berdua, satukan jiwa mereka berdua, dan satukan mereka dengan ikatan yang sah.."

hope dengan bacaan korang ni, doa ini akan termakbul.. amin3... aku sangat berharap.. kerane aku sangat menyayangi dirinya..

menyayanginya tidak terhingga.. (boleh macam tu?????)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...