Tuesday, January 24, 2012

Me & ArTiS GitTeEww..

yippi!! wazzap2 guys out there.. huhu.. u know what?? something happen beberapa hari lepas that make me smile till ears.. excited gler aku mase kejadian 2 berlaku.. whole nite aku senyum je.. happy killer vavi.. huhu..

nak taw ape kah yang happen sampai buat aku happy cam tu.. haha.. of course la pasal artis OK! korang tengok tajuk pon kompem la korang taw bahawasenye entry ni is about artis.. then, ade kait mait ngan aku rite?? hahaha.. ok2.. cool... teke la dulu..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok.. yup! izara aishah! follow my twitter k..muax!


aku, AYU RAUDHAH, & ZAQUAN ADHA (sje caps lock kan name dorang)


haha.. in 1 nite ok.. aku dapat semua ni.. nak taw cerite nye bagai mane?? tak nak? ah! aku nak cerite jugak.. tangan aku.. suke hati aku la.. tak mintak tolong korang nak taip pon.. daaa~~~

malam 2 aku sangats boring.. then, aku pon da lame tak on twitter aku.. so, aku saje la online twitter aku.. aku follow artis-artis yang aku suke (padahal yang tak suke pon aku follow je la.. huhu..) 

aku jumpe Izara Aishah.. aku follow.. then, aku tweet kat die:


then, she reply my tweet ok!!! excited killer mase 2.. ape tak nye.. aku pon minat die jugak la..(actually sebab bf aku suke die.. hahaa..) what my boy love, i love too.. huhu..

dan berkenaan gambar kedue tu.. macam mane aku boleh bergambar dengan dorang?? jangan jeles.. hahaha.. aku post kt FB, ramai jugak yang 'like'.. huhu.. 

ok.. actually bukan JAKUN sangat dengan dorang.. tapi saje nak bagi cik batman jeles.. hahaha.. of kos la.. die buat aku jeles bile die tengok izara aishas kat TV.. aku ni nak tengok zaquan?? cam ne?? kene tunggu ade football game la.. itu pun tak semestinye zaquan "HOT" tu turun padang.. kalau turun pun la kan, kamera ade fokus kat muke die sokmo macam kamera fokus muke izara?? tak dak kan??

hahaha.. so, ni je la care aku nak buat die jeles.. hahaha.. (jahat sangat la your baby ni sayang.. huhu..) tak kesah la ade bini die ke tak, yang penting, aku ade gambar ngan die.. hahaha...

but, u olls nak taw tak?? ayu raudhah sangat cantik la.. siyes!! mane tak nye.. da die artis wanita tercantik malaysia kot.. malaysia ke?? kan?? entah.. don't know.. hhehehee.. (Ade aku kesah??) yang penting aku paling 'cute' dalam hati cik batman!! hehehehe... (prasan! prasan! prasan!!!!!)

even malam tu cik batman buat aku sedeh, tapi, aku happy la.. cik zaquan ubatkan.. ooopppsss!!! statement bahaye siak!! hohohoho.. blog aku tak femes emes.. nak risau ape.. tak de yang nak bace.. hahaha...(merendahkan diri yang sememangnye sudah rendah)

EXCITED AKU ADE MASIH!! (tak taw kenape sejak2 ni aku suke letak 'masih' pade belakang ayat aku.. FAILED!!)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...