Tuesday, January 24, 2012

Kem Askar Wataniah..

hello u olls yang sangat cute, tomey, ensem, kacak dan bergaye.. huhu.. aku ade berite sikit ni.. memandangkan ujung bulan ni aku bakal direkrut oleh Rejimen Askar Melayu (macam gempak je bunyi nye), aku telah men'search' (hah kaw! hentam je.) beberape maklumat berkenaan kem tersebut..

aku dimaklumkan bakal menjalani kursus Askar Wataniah di kem Tebrau, Johor Bahru.. ni alamatnye:

Rejimen 501 Askar Wataniah,
Kem Tebrau,
80990 Johor Bharu,
Johor Darul Takzim.
Tel: 073541088

cik batman nak alamat nye kan? ni ha.. amek.. (nak pos surat ke hape??).. banyak2 maklumat yang aku dapat, yang paling menarik minat aku, bab ELAUN la.. hahahaha.. (giler mate duitan!) aku dengar cerite, elaun die masyuk la jugak.. yes!! hoho..


actually aku nak cari maklumat telefon boleh bawak tak pegi kem?? xoxo.. yela.. bukan ape..maklomlah aku ni cutest girl (Daa.. perasan!!!!!), so, cik batman ofkos merindui aku..(nyanyi lagu ku merindu by ella n andy flop poppy).. kalau tak boleh bawak, cam ne nk calling2 my lalink nanti.. sebulan pulak 2..

kem aku start 31hb jan ni.. and habis 28hb feb nanti.. walau tak sabr nak pergi, tapi sedih jugak sebab nak tinggal cik batman aku sorang2..

tapi tak pe lah.. orang cakap "sayang anak di tangan-tangan, sayang isteri ditinggal-tinggal.." ganti kan je isteri tu ngan suami, jadilah "sayang suami di tinggal-tinggalkan" (boleh ey cam tu??) jangan cari lain sudah.. hoho.. menangis tak berlagu aku nanti.. 

sekarang, aku kene kuatkan hati aku untuk berbakti pada nusa, bangsa dan negara!! (wah! patriotik kaw jah!!) bende ni pengalaman.. pengalaman sangat mahal.. korang taw tak? setuju tak dengan aku? ade tak kawan korang yang ade pengalaman, nak jual pengalaman tu kat korang?? hahaha.. tak de kan?? wek2!! 

orang pon cakap, pengalaman mengajar erti hidup.. (Ceh2.. ngade la ko ni Leh..) learn from mistake, mistake to datang dari mane? pengalaman la kan?? ofkos!! pandai2.. sayang lah korang ni.. hehe..


SAYA SAYANG NEGARA SAYA!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...